uuuhh

Idag har varit en sådan otroligt jobbig skoldag ! ( eller inte haha ! ).
kan väl säga att det jag har gjort idag var att spela bordsfotboll och
pingis hela dagen innan jag fick sluta tidigt så har haft en väldigt trevlig
och soft dag :)  snart blire väl lite värre eftersom min mamma tvingar
mig att städa hela lägenheten så bara att dra fram alla grejer och hugga
tag i det haha !  gud det kommer säkert ta hela dagen i min takt men
tackar mig själv för min spotifylista så på med dunkdunk & städa till musiken!

Här är dagens låt iaf !


ENJOI WITH LOVE !

Menyo - Follow Your Heart



Kommentarer
Postat av: jenny

(Y)

2010-08-31 @ 19:59:28
URL: http://jennyylemming.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skrev hos augustnojd att du också var bi? Var det ett skämt? Om du är det, blogga om det föfaan - ascoolt ju.

2010-09-01 @ 15:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0