Seg ? ja som fan !

Gud jag är så sjukt seg men mår iaf bättre nu än va jag gjorde igår
& som tur var hade jag inte feber :)  Undrar va man ska göra idag då?
Kanske blir att lira lite fotboll ifall några av grabbarna är med på det
annars får jag väl se blir väl vara inne på datorn tills man hittat nåt.
Ni kan ju alltid vara lite sociala med mig på Fb, msn eller sms !
Hoppas ni alla får en bra dag iaf ! Pusspuss

Här är dagens låt iaf !

ENJOI !

-------> 3OH!3 – Double Vision - Jason Nevins Remix ( fanns inte youtube klipp! )









Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som skrivit texten på bilden? sjukt fin handstil har den som gjort det iaf ;o

2010-11-04 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0