skönt

Ska äntligen börja leva mitt liv nu, orkar inte bry mig om vad folk tycker
längre. Ska bli en helt ny start med en ny robin & ska vara så skönt att
lämna allt bakom sig som ska vara där. Ska våga göra/klä mig & säga de
jag tycker/vill utan att bry mig om andra för de är mitt liv så jag gör vad ja
vill med det. Ni får tycka vad ni vill men de kommer hända.
Just nu mår faktiskt rätt bra sitter här med mina grabbar & kör lite fifa 11
så de är väldigt lugnande fast de skriker åt tven haha :)
Ska satsa allt för att få en bra framtid nu & jag vet att ni slutat läsa för typ
5 rader sen men va gör det liksom :)
Hoppas alla får en bra fredag nu ! Pusspuss ! <3

Dagens låt som beskriver hur jag mår ( har sån lust att bara spontant dra med grabbarna ) :)

ENJOI !

Tim Berg - Seek Bromance


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh jag läste varenda bokstav ;)

2010-11-06 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0