Svar !

j om FRÅGESTUND !!!:  gillar du phuinnes and ferb? (A)

Svar : klart va fan ;D

L1CKY :* ([email protected]) om FRÅGESTUND !!!: visst är vi två bäst? =D

Svar: alltid :D

:) om FRÅGESTUND !!!: vad för typ av tjejer faller du för?  är du ute efter nåt seriöst förhållande?
vilket gymnasie & linje går du på?

Svar : Ehm vet inte riktigt det är väl mer tjejer som vågar vara nåt eget.
Ja jag skulle vilja ha ett seriöst förhållande.
Jag går entreprenör på John Bauer i Norrköping :)

Nellie om FRÅGESTUND !!!: vad tycker du är tråkigt? Gillar du Polly?

Svar : Jag tycker många saker är tråkiga men lite exempel är väl att städa eller att plugga.
Haha aa jag gillar polly.

sambria :) om FRÅGESTUND !!!: kan man inte få se en bild på din mage? (A)

Svar : Haha tyvärr inte :)

Anonym om FRÅGESTUND !!!: Hur ofta ljuger du? tror du på ödet?

Svar : Alla ljuger lite hela tiden men de är ju kallade "vita" lögner.
Ja jag tror på ödet.

FELICIA om FRÅGESTUND !!!: 'vad gör du när du har RIIIIKTIGT tråkigt?
'favorit låt?
'är du blyg?
'har du lätt att få folk att skratta?
'har du bra humor? ;)
'bästa filmen du någonsin sett?
'vad gör du på fredagkvällar?
(heheh :D )
Svar : Hmm brukar oftast göra nåt kul då :)
Har många jag gillar mycket men ingen favoritlåt precis.
Ja ibland är jag det haha.
Hmm från & till, beror på hur den andra personen är :)
Ja jag är bästa humorn ;D
Haha jaduu.... eurotrip är jävligt bra :D
Det beror på, brukar göra olika saker :)

Speedygonzalezz  (..) om FRÅGESTUND !!!: Gillar du mig ? :$ hahah xd <3

Svar : Haha speedy klart jag gör :D xD <3

Anonym om FRÅGESTUND !!!: Hur pass 'öppen' är du för tjejer som visar intresse av dig?
Hur är den nya robin, vad är liksom förändringarna?

Svar : Rätt så öppen är jag av mig,
ehm svårt att förklara de är väl sånt som de i närheten kommer märka mer & jag själv kommer må bättre av.

Anonym om FRÅGESTUND !!!: vem är den bästa du haft sex med?

Svar : Haha det håller jag för mig själv :)

Anonym om FRÅGESTUND !!!: Vad gillar du hos tjejer, din dröm tjej?

Svar : Ehm asså jag kan falla för olika saker hos olika tjejer, kan vara saker som hennes leende eller något annat. Min drömtjej vet jag nog inte själv hur hon ser ut, tror de är rätt svårt att beskriva/tänka på en sån tjej.


Hoppas ni är nöjda med svaren & jag försökte så gott de gick :)
Hare bra alla ! Pusspuss !

Kommentarer
Postat av: Jamel Angel

Är speedy en feeder? :O <3

2010-11-08 @ 23:58:23
Postat av: müllner

största feedern ffs ! :O<33

2010-11-09 @ 00:00:04
URL: http://acoustictouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0