hej igen!

Ja som sagt hej igen alla, har haft en liten bloggpaus för har inte orkat med att skriva
nu när det är skola & allt men blir nog mer uppdateringar nu iaf. Har väl inte hänt så
mycket på sista tiden bara skolan ohså som vanligt. Har ett matteprov imorrn som
man pluggat på sjukt myc.... inget ! haha men går nog bra har iaf slagit vad med Nicita
om vem som får bäst på de :) Just nu sitter jag & letar nya låtar här oh var, har hittat
några riktigt bra faktiskt. Snart är det hallowen & fan vad jag längtar ! Jag & Jamel ska
beställa grejer från ebay & fan vi kommer vara grymmast på hallowen festerna sen ;)
tänker inte länka eller lägga upp bild på hur vi ser ut förnst efter hallowen fast några
av er kanske ser mig på nån av festerna eller t.o.m båda ! :)

Här är dagens låt, lite dålig kvalité & de är textat på spanska i videon men låten är sjukt bra !

ENJOI!!

The Academy Is - About a Girl


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tagit kort på pappas barskåp till headern eller? :)

2010-10-15 @ 08:50:37
Postat av: müllner

nej de har jag inte gjort :)

2010-10-15 @ 15:46:42
URL: http://acoustictouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0