hmmmmm

Äntligen efter 3 timmar så kom mamma hem så jag kunde komma in,
säger bara smart Robin haha ! gud kunde inte känna min röv när jag
ställde mig upp !  Nu är jag så sjukt seg & hungrig så ska väl fixa lite
mat sen lägga mig & kolla på One Tree Hill eller nåt medan jag käkar.
Orkar inte skriva så mycket idag utom att vi sluta 11 då käka jag lite
i skolan innan Jamel och jag drog ner till stan för att leta reda på de sista
maskerad grejerna som vi faktiskt hitta också sen har jag vart utelåst haha!
Men hoppas ni har en bra dag iaf ! :)

Här är dagens låt iaf !

ENJOI !

Toni Granello - Wings of Love


Kommentarer
Postat av: Natalie

Bra låt ;)

2010-10-27 @ 21:52:06
URL: http://nhj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0