internet skit !!!

Wuhuuuu mitt internet funkar inte på den bärbara fan va glad jag blir !
Gud har vart så irriterad på vårt jävla internet för de funkar just nu bara
på våran virusfyllda dator från 99 som tar på sig 30 min för komma in på
någon hemsida! Aja ska försöka fixa den men behöver nog hjälp så får
väl hoppas de går igång snart. Kan iaf säga att det blev rätt fail i fredags
med poliser, ingen dricka & falska biljetter men när vi väl kom in så var det
jävligt kul fan tack för en nice fredag grabbar & tjejer !!!
Har firat lite släktingar oh sånt annars har de väl inte hänt så mycket annat
än de vanliga som skola osv. Behöver verkligen nya kläder men allt är så
jävla dyrt nu för tiden så lite svårt ska försöka skaffa mig ett deltidsjobb. :)
Nu sitter man vid denna sega dator oh lyssnar på min acoustiska lista, jo just
de ! innan jag glömmer så ska jag vara ärlig i 24 timmar så passa på att ställa
frågor här eller skicka meddelande på facebook :)
Ha en trevlig tisdag kväll alla !

Dagens låt, sjut fin text & bra röst!

ENJOI !

Tommy Reeve - Sorry


Kommentarer
Postat av: anton

hej Robin! först vill jag säga att du ser riktigt bra ut plus att jag skulle vilja fråga dig hur man lägger upp youtube klipp som du har gjort. jag har inet fattat det riktigt än för mig blir det bara en länk :S snälla hjälp mig!

2010-10-05 @ 23:13:14
URL: http://mygaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0