chacha!

Jag hade min älskade sovmorgon idag igen, började inte förnst halv 1 och
de var riktigt skönt men drog ändå till skolan för att käka lunch innan lektionen.
Sen hade jag näthandel a och säger bara gud va fucking tråkigt de var i början
men vem vet de kanske blir bättre sen eller får hoppas de för annars kommer
jag somna på lektionerna haha ! :) De blev typ facebook hela lektionen ändå hehe!
Nu sitter jag bara här hemma & väntar på att morsan ska komma hem med massa
gott innan vi börjar kolla på Sverige matchen på kanal 10 mot San Marino.

Här har ni dagens låt ! :)

ENJOI !

Tinie Tempah ft. Eric Turner - Written in the Stars



Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ha fett bra musiksmak,så df tycker jag att du ska lägga upp din spotifylista:)

2010-09-07 @ 19:07:56
Postat av: müllner

man tackar så mycket :) & jag ska lägga upp en lista sen som ni kan hissa eller dissa haha :)

2010-09-07 @ 22:30:14
URL: http://acoustictouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0