Fire

Nej de har inte hänt så mycket mer än skolan ohså så uppdatera inget igår
men tänkte iaf skriva något så de inte blir dålig uppdatering. Hade en skit
skön sovmorgon idag liksom älska sovmorgon ! Iaf drog till skolan för att ha
det "OTROLIGT ROLIGA" ämnet näthandel men de jag egentligen gjorde var
att sitta och köra spel sen facebook också haha :)
Just de träffa ju på mina fina vänner Jonnis & Beckis när jag skulle ta bussen
vid väster tull, inte varje dag man ser dom så var trevligt !
Nu ska jag dra mig ner för att handla massa gott innan fotbollsmatchen börjar
men innan dess ska jag bara dunka klart låten jag lyssnar på !
I nästa inlägg lägger jag nog upp min acoustiska spellista från spotify !

Här kommer en halv gammal skön låt :)

ENJOI !

Lorentz & M. Sakarias - Mayhem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0