hmm...

Idag försov jag mig men mamma väckte mig genom att slå en stenhård
kudde i mitt huvud så blev att klä på sig i panik för att springa till skolan
haha ! Kom inte så värst mycket försent som tur var men det enda vi hade
var typ ett samtal i en kvart sen sluta man så kändes onödigt att göra rushen
till skolan menmen sånt är livet! Jag & Jamel bestämde oss för att sitta kvar
till lunchen för att käka lite sen dra oss hem men jag var schysst oh stanna kvar
ännu längre för tydligen skulle Isac ha matte en timme efter lunch haha :)
Sen blev det bara att dra hem för att ta de lugnt men nejdå då tvinga mamma
mig att städa när hon kom hem senare & fick dra oh handla men sitter vid datorn nu.
Fan asså de känns som alla skaffar ett förhållande helt plötsligt haha !
Jag kan ju inte säga att de skulle skada att ha ett förhållande nu & sitta oh mysa med
film m.m men sen gäller de ju att man hittar någon man gillar. Just nu sitter jag mest
väntar på att den personen ska dyka upp men kanske ska börja leta lite mer för vem
vet när hon kan dyka upp annars? Nu vet jag inte om de är singel eller förhållande
jag vill ha men får väl ändå hoppas det finns någon speciell där ute

Jag har fått en förfrågan om min spotifylista så här har ni den istället för dagens låt!

ENJOI !

---->partyy all niiiight long !






Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så sjukt snygg ;o ;) <33333333

2010-09-08 @ 20:48:02
Postat av: müllner

man tackar väldigt mycket ! :)<3

2010-09-08 @ 21:32:34
URL: http://acoustictouch.blogg.se/
Postat av: aggebooii

ROBIN ÄR MIN!!

haha nejmen fan vad rätt du har i det där med att alla har förhållande nu ;o

2010-09-09 @ 12:31:41
URL: http://augustnojd.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera mer!!!

2010-09-11 @ 08:41:23
Postat av: Anonym

dålig uppdaterting =(

2010-09-11 @ 17:23:03
Postat av: Anonym

jaag har inte ett förhållande min vill ha, du är inte ensam om det! =)

2010-09-12 @ 17:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0