jaja

Idag blev det ingen härlig sovmorgon utan var tvungen att dra till skolan
vid halv 8 för att vi börja 8 :( Det var iaf en soft lektion typ eget arbete
men blev att sitta & köra spel på datorn sen snacka med alla istället haha :)
Sen fick jag sluta vid 11 så dagen blev rätt lyckad ändå !
Nu sitter jag hemma och väntar på att matchen mellan Real Madrid - Ajax
ska börja ( nu krossar vi Ajax ! ) så blir väl att fortsätta sitta här vid datorn.
Aha då sa morsan att jag skulle städa innan matchen så blir att göra de också,
fan asså menmen så är livet ibland!

Idag får ni dubbelt upp med båda min acoustiska spellista & en låt!

ENJOI !

Spellista ----> acoustic touch

Rebecca Stella - Swag In A Bag



Kommentarer
Postat av: jävligt het tjej

fråga: vad för sorts klädstil anser du är snyggast/attraktivast på tjejer? Tacksam för svar!

2010-09-19 @ 20:25:24
Postat av: Anonym

uppdatera oftareee ! (;

2010-09-19 @ 21:31:01
Postat av: müllner

Jag vet inte vilken stil som är snyggast, gillar när man är rätt egen annars lite mer rockig fast inte för mycket :)

haha förlåt ska försöka uppdatera mer !

2010-09-22 @ 17:18:30
URL: http://acoustictouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0