Light

Idag har inte hänt så mycket blev att ha engelska men hade ingen lärare så
alla börja nörda cs & jag ägde som vanligt men får bara stryk för de haha !
Sen blev de någon äcklig lunch innan bästa idrotten började & såklart hade
vi älskade fotboll som gick sådär men de var jävligt kul att lira innan folk börja
köra med fängelse regler! Haha snacka om att jag blev tacklad men sånt får man ta.
Har precis käkat pizza som var sjukt gott för vet inte hur länge sedan jag åt det
men nu är det lite idol hoppas fan inte Olle åker ut för han är sjukt bra !
August la upp en låt på sin blogg med Mellony så då lägger jag upp den andra ist!

Här har ni den låten !

ENJOI !

Mellony ft. Jester Project - Stor Stark



Kommentarer
Postat av: amanda

Du ser grymt bra ut :)

2010-10-01 @ 13:24:55
URL: http://amandaluu.blogg.se/
Postat av: müllner

man tackar väldigt mycket ! :)

2010-10-01 @ 13:31:36
URL: http://acoustictouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0