snäll jag är (a)

Mina otroligt jobbiga skoldagar bara fortsätter ! allså idag fick vi spela det
otroligt svåra spelet brännboll sen gå den sååååååå svåra tipspromenaden!
shiit undra om jag kommer klara veckan ut hahaha :D nejvars imorrn får
vi datorn på skolan och kan börja med det riktiga schemat så ska bli lite
skönt att sätta igång med allting igen istället för bara komma i onödan.
Just nu sitter jag barnvakt åt min lillasyster fast de är inte så svårt när hon
bara sitter och kollar på tecknat, allt jag behöver göra är att laga mat åt
henne och lite makaroner & köttfärssås skadar ju aldrig. MUMS ! haha :)
Funderar på att ha en frågestund snart, kommentera gärna ifall de verkar bra!

Här kommer dagens låt !

ENJOI !

Daddy Yankee ft. Omega - Que Tengo Que Hacero



Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund, jatack

2010-09-01 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0