sorry

sorry alla jag har inte orkat att uppdatera bloggen idag för har mått lite dåligt.
Igår hände väl inte så mycket som sagt jag var hos min morfar och åt sen drog
jag till IFK arenan för att köra fotboll med Otto,Dennis,André & några andra.
Det var grymt att köra på arenan men sen kom en snubbe & sa att vi inte fick
vara där så blev att ta sina grejer snabbt och dra till konstgräset bredvid arenan
för att fortsätta men de var lika kul där ! :) fan ta dig Otto jag fick ett dobbmärke
på mitt knä idag efter din spark! x)
Idag har jag bara vart hemma & mysigt i soffan med film oh massa mumsiga saker,
hihi ! de blir nog att sitta vid datorn långt in på natten nu eftersom vi har en skön
sovmorgon imorrn till 12 ! fan va skönt asså :)

Här är dagens låt iaf !

ENJOI !

Youngbloodz - Imma Shine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0