Svaren !

Postat av: anonym

har du någon brud nu ? någon på G eller någon du gillar/ är kär i ?

Svar: Nej jag har ingen tjej nu. Det finns en tjej jag gillar men vi är inte på G

Postat av: elin

är det sant att din kompis August är Bisexuell? :) kram !!

Svar: Nej min kompis August är absolut inte bi även fast han *host* kan verka de ibland haha

Postat av: anooo

Blir du lätt kär?
Favoritlåt?
Favoritdryck?
Vem är snyggaste tjejen/killen? både som du känner och kändisar?

Svar: Nej men har inte svårt för de heller,
min favoritlåt är många men för tillfället är de nog Norlie & KKV - Can I be the one,
min favoritdryck är den överlägsna vinnaren coca cola ! haha,
hmm det är nog Emma J/Hannah G sen kille är jag inte säker på haha,
snyggaste kändisarna är Adriana Lima & Brad Pitt


Postat av: anonym

Var bor du?
Civilstatus?
Läggning?
Skola?

Svar: Jag bor i ektorp i Norrköping,
singel men letar efter den speciella tjejen,
jag är heterosexuell rakt igenom,
John Bauer gymnasiet i Norrköping


Postat av: ;)

din favoritblogg?
vilka ''kändis''bloggar läser du?
din favoritmat?
din favorit färg?
gillar du någon nu?
vad hette din första kärlek?
varför börja du blogga?
hur gammal va du när du förlora oskulden?

Svar: hmm jag läser inte många andra bloggar men min kompis August Nöjd,
som sagt läser inte många bloggar men de är isf Kenzas blogg :) ,
min favoritmat är nog kinamat faktiskt men de var svårt att välja,
favoritfärg är absolut grön,
ja det finns en tjej jag gillar,
om du menar första stora kärlek har den inte kommit än,
vet inte de var väl en grej August & jag ville testa på för skojjs skull :) ,
haha de håller jag nog för mig själv ;)


Postat av: anonym

hur många har du haft sex med? ;D

Svar: det är en siffra som jag inte säger ut till alla men kan säga att den inte är hög


Postat av: elin.s

är elin bäst?

Svar: haha typiskt dig att skriva det oh klart, du & jag är bäst ! ;D

Postat av: jordan

ar det sant att du ar...bok?

Svar: hmm nej jag är inte någon ehm bok?

Postat av: anonym

har du många läsare ?

Svar: njaa ligger väl på 80 & uppåt per dag bara

Postat av: anonym

hur ska en tjej vara tycker du ?
utseende och personlighet ..

Svar: utseende är svårt för mig att beskriva hur en tjej ska se ut jag är mer en som
bara "oh hon var söt!" haha som sagt svårt att säga men personlighet vill jag att en
tjej är lite annorlunda, intressan, rolig & helt enkelt glad av sig :) hoppas ni iaf
förstod lite va jag menar haha


Postat av: anonym

går du mycket efter utseendet när du går in i ett förhållande?

Svar: nej men de blir ju ändå att man kollar på utseendet också


Man tackar för alla frågor & hoppas att ni blev nöjda med svaren :)

PEACE AND LOVE !

 


Kommentarer
Postat av: august nöjd

vafan robin jag är ju visst bi (; haha! driver inte (: <3

2010-09-03 @ 10:22:44
URL: http://augustnojd.blogg.se/
Postat av: elin

HIHI

2010-09-04 @ 19:16:20
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du är grymt söt (:

2010-09-05 @ 23:02:11
Postat av: müllner

man tackar så mycket ! :)

2010-09-05 @ 23:07:05
URL: http://acoustictouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0