trött, som fan haha

Som alla nog har sett har jag verkligen inte orkat uppdatera bloggen, hade tänkt
att dra en bloggpaus tsm med august men så blev han ju tvingad att fortsätta så
tänkte väl att jag kan väl skriva också haha! Helgen har vart riktigt bra började
med att jag nörda mig igenom fredagen haha typsikt mig men så är livet ibland
sen på lördagen drog jag på bio med mina bästa grabbar för att se nya resident
evil i 3D fast den var väl okej tyckte de andra var bättre haha, sen på kvällen kom
den bästa jonnis till mig & hon sov här till måndag. Vi drog typ film maraton & såklart
glodde vi på min favvo serie VÄNNER, finns fan inget bättre än det & kommer aldrig
finnas något bättre ! :) Nej nu sitter man här vid datorn denna måndagskväll & dunkar
min ljuva musik genom hörlurarna ska väl lira lite snart för har en otroligt skön studiedag
imorgon & kommer troligtvis vara med jonnis då med. GLÖM INTE ATT DE ÄR KLÄM PÅ
RUMPAN DAGEN IMORRN ! ( haha skitviktigt info liksom ! ).
Fan asså kan säga att jag är så jävla lack att SD lyckades komma in i fucking riksdagen
de som rösta på dem kan ju fan gå & hänga sig. Sverige skulle fan inte fungera utan oss <3


Här har ni dagens låt iaf & kan säga att han har jävligt skön röst :)

ENJOI !

Sam Tsui -If I Die Young



Kommentarer
Postat av: jonnis

självklart bästa jonnis! <3

2010-09-20 @ 22:51:59
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0