Wazzup

Igår var det studiedag så var sjukt skönt att bara ligga oh sova sjukt länge men
sen ville speedy & jamel att jag skulle dra in på skype så vi kunde nörda lite så
blev att nörda med dem typ halva dagen innan bästa jonnis kom till mig!
Vi gjorde inte så mycket blev att glo massa film & såklart serien vänner som äger
sen somna vi för att gå upp försent till skolan ( igen ) haha ! Så vi skynda oss och
började gå sen när vi nästan var framme kom jag ju på att datorn låg där hemma
så kunde givetvis inte göra ett skit i skolan ändå -.- Så jävla typsikt mig att glömma
det viktigaste hemma haha men fick iaf en engelska text att arbeta med innan vi
slutade vid 11 :) Nu sitter jag bara vid datorn och chattar runt med folket & dunkar
min härliga musik genom hörlurarna!

Här är dagens låt iaf !

ENJOI!

Shontelle feat. Pitbull - Take Ova



Kommentarer
Postat av: jonna

GUL BIL! ditt lilla senila freak (a) lite charmig endå! <3

2010-09-22 @ 20:38:07
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0